Update omtrent sluiting gyms

V: Zijn alle BigGyms gesloten? 
A: Ja, momenteel zijn alle sportscholen in Nederland gesloten.

V: Tot wanneer zijn de gyms gesloten? 
A: We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode tot 9 februari.


Mijn abonnement

V: Ik heb al betaald voor deze periode, hoe gaan jullie hiermee om? 

A: Mocht je al betaald hebben voor deze periode of een jaar vooruitbetaald hebben zullen we je hiervoor compenseren. We zullen je hier zo snel mogelijk over informeren.

V: Wat gebeurt er met mijn abonnement en betalingen indien de gyms voor langere periode gesloten zijn? 
A: Momenteel is het voor ons eveneens een onduidelijke periode en volgen we de beslissingen van de overheid nauw op. Zodra er nieuwe beslissingen bekend zijn, zullen we onze leden informeren.

V: Kan ik mijn abonnement vroegtijdig opzeggen door de tijdelijke sluiting?

A: Nee, een abonnement ontbinden voor een niet geleverde dienst ten tijde van corona is vanuit de wet niet mogelijk. De einddatum van je abonnement blijft te allen tijde hetzelfde.


Nieuwe Leden

V: Ik ben een nieuw lid en ik moet mijn ledenpas ophalen? 
A: Zodra de gyms weer opengaan, kan je je ledenpas in de gym ophalen.

V: Ik ben een nieuw lid en heb een gratis periode/promotie gekregen, blijft deze geldig? 
A: Ja, de gratis periode/promotie zal opschuiven en weer van toepassing zijn zodra we weer open gaan.


Reserveringssysteem (wanneer wij weer open zijn)

V: Hoe kan ik het reserveringssysteem voor leden gebruiken?
A: Klik hier voor alle regels voor onze reserveringssysteem.

V: Waarom werkt BigGym met een reserveringssysteem?  
A: Gezien de regelgeving van de lokale overheden hebben we een toegangscontrolesysteem nodig om ervoor te zorgen dat het aantal mensen dat zich in de gym bevindt niet hoger is dan het maximale toegestane aantal dat door de autoriteiten is vastgesteld. Daardoor zijn we in staat om je veiligheid beter te waarborgen. 

V: Kan ik twee reserveringen maken op één dag?  
A: Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kan één reservering per dag maken. En je kan maximaal 4 dagen vooruit reserveren.

V: Hoe lang dienen we dit reserveringssysteem te gebruiken? 
A: We weten nog niet wat de toekomst ons gaat brengen, zo lang als de regering ons dit opdraagt, gebruiken we dit systeem.

V: Moet ik een reservering maken elke keer dat ik naar de gym wil?  
A: Ja, met deze uitzonderingen:

Nieuwe leden die online of in de gym lid worden, kunnen altijd voor het eerst zonder reservering binnenkomen.

V: Kan ik mijn workouts een hele week van tevoren inplannen in het reserveringssysteem?  
A: Helaas, dat is niet mogelijk. Om ervoor te zorgen dat iedereen naar de gym kan komen, gelden er een paar beperkingen. Je kan één reservering per dag maken. En je kan maximaal 4 dagen vooruit reserveren.

V: Hoelang kunnen we in de gym blijven? (per reservering)
A: Het is heel belangrijk dat je de gym binnenkomt en verlaat binnen je gereserveerde periode. Dit zorgt ervoor dat we de capaciteit van leden die trainen in onze gyms veilig kunnen beheren. Je kunt slots van 60 minuten reserveren. Je kunt de gym tot 15 minuten na de gereserveerde tijd betreden en je moet de gym naderhand zo snel mogelijk verlaten.

V: Kan ik de dag/ het uur van mijn reservering wijzigen?
A: Ja, zodra je je huidige reservering hebt geannuleerd, kun je een nieuwe maken voor de gewenste tijdsperiode (indien beschikbaar). 

V: Kan ik mijn reservering annuleren?  
A: Ja, op elk moment voor het aanvang van het startuur van je reservering.

V: De tijdsloten zijn steeds volledige geboekt als ik naar de gym wil. Wat kan ik doen?
A:  Vanuit de overheid hebben de strengere maatregelen ook invloed op onze capaciteit en hoeveel leden we veilig mogen laten sporten in onze gyms. Probeer op tijd te reserveren of in één van onze andere gyms! Je kan tot 4 dagen op voorhand plannen. 

V: Kan ik nog een dagpas kopen om te komen sporten? 
A: Ja, en dagpas is mogelijk maar alleen indien er nog reserveringsslots beschikbaar zijn.


Nieuwe leden

V: Ik ben een nieuw lid en ik moet mijn ledenpas ophalen. Moet ik reserveren?
A: Nee, je hoeft niet te reserveren om je ledenpas op te halen. 


Online lessen

V: Ik wil graag thuis trainen. Hoe doe ik dat?
A: Wij bieden een aantal leuke online lessen aan welke te volgen zijn via InstagramTV