Overige

Reserveren
Is het mogelijk om voor een les te reserveren?
Het is verplicht om te reserveren voor onze fitness en groepslessen. Reserveren kan met de BigGym app. Deze is te downloaden in de Apple App Store en Google Play Store. Geen reserverin...
Corona
FAQ Coronamaatregelen
Update omtrent sluiting gyms V: Zijn alle BigGyms gesloten?  A: Ja, momenteel zijn alle sportscholen in Nederland gesloten. V: Tot wanneer zijn de gyms gesloten?  A: We volgen d...
Big Compensatie
Big Compensatie V: Wat kunnen wij met het tegoed op de ledenpas?   A: Met het tegoed op jouw ledenpas kan je consumpties kopen in de vestiging. Denk hierbij aan: Warme en koude drank...
Hoe lang blijven de gyms gesloten?
We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode tot 9 februari.
Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de Covid-19?
Je lidmaatschap blijft gewoon geldig. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.
Ik wil gewoon opzeggen. Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
Jammer dat je erover denkt om bij ons weg te gaan. Het opzeggen van een abonnement kan op dezelfde manier als dat je lid bent geworden. Je opzegtermijn is tenminste één volledige ...
Algemeen
Hebben jullie ook openstaande vacatures?
Ben jij opzoek naar baan en wil jij werken bij de leukste sportschool van Nederland? Bekijk dan hier al onze actuele vacatures.
Ik ben mijn ledenpas verloren, wat nu?
Je kunt een nieuwe ledenpas aanschaffen aan de balie. De kosten hiervan zijn €3,50.
BigGym is heel voordelig. Is het daardoor niet heel erg druk?
Nee, wij hanteren ruime openingstijden, dus de drukte wordt verspreid. Daarnaast bieden wij verschillende abonnementen aan en heeft elke vestiging voldoende toestellen, zo hoef je nooi...
Waar vind ik de voorwaarden van een actie en/of aanbieding?
De voorwaarden van een actie en/of speciale aanbieding kun je altijd opvragen in een van onze BigGym vestigingen of via onze klantenservice.
Contact
Kan ik contact opnemen met BigGym?
De meeste antwoorden op veel gestelde vragen kan je vinden op onze support pagina. Kan jij jouw antwoord daar niet vinden? Neem dan contact met ons op. Je kunt ons telefonisch bere...
Wat moet ik doen bij een klacht?
Ben je lid en ergens ontevreden over? Vul dan ons contactformulier volledig in. Door je NAW gegevens in te vullen en een volledige omschrijving van je klacht te geven, kunnen wij je zo...